Cases

Healthy Fest bezoekers testen Dove producten

Cases

Healthy Fest is dé plek voor Dove om haar producten te promoten en uit te delen aan de doelgroep actieve vrouwen van 25 tot 55 jaar.

Het eerste festival waar alles draait om sport, mind, food en friends! Recht op de trend bewust bezig zijn met je gezondheid en genieten van het leven. Drie dagen lang inspireren bekende professionals met serious workouts, yoga, lezingen en workshops over gezond eten. Healthy Fest is een uniek concept: een boost voor body én brands.

Met de boodschap A break for your mind, a boost for your body was launching partner Dove op een logische manier gekoppeld aan de eerste editie. Via een grote campagne in de aanloop naar het event, brand promo's, veel inzet van social media (Facebook, instagram) en sampling acties op het event zelf, zorgde Dove voor grote zichtbaarheid in de doelgroep vrouwen 25-55 jaar en een relevante koppeling met hun merk en producten. Meer over het onderzoek naar de imagowaarden van Dove vind je hier.

Na het succes van de eerste twee edities, zijn we alweer druk met de voorbereidingen voor editie 2018. Wil je zelf invulling geven aan een van de Healthy Fest onderdelen? Dat kan! Claim een work-out sessie of organiseer een sampling actie. De omgeving en bekende festival ingrediënten, zoals lekker eten&drinken, shoppen en muziek, bieden veel mogelijkheden voor een natuurlijke koppeling met jouw merk. Samen bepalen we de beste invulling voor jouw doelstelling en budget.