In het RTL 4-programma Welcome Home, geproduceerd door Blue Circle, stropen Natasja Froger en haar team samen met vrienden, familie, collega’s en buren de mouwen op om mensen te helpen die zichzelf al jaren wegcijferen. De gezinnen worden verrast met een compleet opgeknapt huis zodat ze weer een nieuwe start kunnen maken. Grando Keukens & Bad omarmde het format mét resultaat. Het bedrijf leverde voor diverse woningen stijlvolle keukens en badkamers. Zo werd op warmhartige wijze invulling gegeven aan Grando’s doelstellingen.
Doel
Vergroten van de naamsbekendheid en traffic naar grando.nl. Met als uiteindelijk doel meer bezoekers in de vestigingen en een verkoopstijging.
Doelgroep
Boodschappers 20 - 49 jaar
Middelen
Gebruiksmomenten, in program items, cromo’s, billboards en breakbumpers, Grando’s facebookpagina en een uiting in een huis-aan-huis folder.
Resultaat
- Stijging van het aantal bezoekers van de website met 132% en het aantal aanvragen van het Grando Keukens & Bad Inspiratieboek met 53%;
- Bijdrage aan stijging naamsbekendheid van 7%;
- Meer bezoek in de vestigingen met als gevolg een stijgende omzet.