WE Fashion boost zelfvertrouwen van The Voice Kids-talenten met passende, trendy looks en accessoires en laat ze stralen als echte sterren. Voor nog meer bekendheid en engagement bij de doelgroep, ontwikkelden RTL, Talpa en Brandwebbing een 360 graden aanpak met o.a. relevante styling momenten in het programma en flinke inzet op social media.
Direct na de uitzending waren de outfits van de talenten op Facebook te zien en hadden fans hier toegang tot styling tips, backstage nieuwtjes en winacties. Er werden cross-overs gemaakt in de eigen WE-nieuwsbrief en ook in de winkels was de koppeling met The Voice Kids volop zichtbaar.
The Voice Kids trok afgelopen seizoen per aflevering gemiddeld meer dan 2,5 miljoen unieke kijkers! De sponsorfit met WE Fashion werd heel positief ervaren door de kijker en er was een significante toename aan bekendheid dat WE Fashion kinderkleding verkoopt. Overall werden de imago merkwaarden beter geladen en de sales vertoonden een enorme boost. De invloed was ook merkbaar bij het personeel: het partnership met The Voice Kids bracht een gevoel van trots en verbondenheid.