KATWALK is het YouTube-kanaal voor jonge vrouwen (18-25 jaar) met interesse voor beauty, fashion en lifestyle. Met de wereld van entertainment als decor en een uitgebreide stal aan Nederlandse sterren, gaan fashionista Lizzy van der Ligt en beauty explorer Bibi Breijman op zoek naar de beste tips, adviezen en verhalen van bekende YouTubers en BN’ers. Een ideaal merk om jonge, nieuwsgierige vrouwen te bereiken.
KATWALK & GLAMOUR
Glamour haakte in seizoen 1 (voorjaar 2016) aan als mediapartner. De samenwerking hield o.a. in dat:
- Valerie een hippe kledinglijn ontwerpt voor Glamour’s webshop: Glamour Concept Store. Zo ontwierp ze in aflevering 6 een stoere trui: lees haar blog en een videoverslag van haar designklus
- Valerie en Lizzy meegingen op Glamour’s VIP bootcamp naar Capri
- Valerie wekelijks een blog schrijft voor Glamour.nl
- De TV-studio volledig is ingericht door de designers van Glamour Concept Store
Bekijk de moodvideo over de samenwerking:
Op basis van je doelstelling en wensen ontwikkelen we een tailormade concept waarbij we naast Katwalk’s online platformen ook TV kunnen inzetten. Denk aan een campagne bestaande uit:
- In storyline integratie
- In program momenten
- Sponsored items
- Brand activation
- Billboards & promo’s
- Social media
Heb jij een relevant product dat zich perfect leent voor een fashionable in program moment? Wil je een gloednieuw item of een eigen wekelijkse serie claimen? Of kan jij onze nieuwsgierige fanbase activeren met een ludieke win-actie? Samen kunnen we het realiseren.