Cases

Emté supermarkten primetime bij RTL 4

Cases

Om Nederland een handje te helpen bij de dinerkeuze, geeft TV-kok Hugo Kennis in een tweede seizoen van het dagelijkse mini-kookprogramma Uit Eigen Keuken inspiratie voor een verrassend lekker gerecht.

Het mini-kookprogramma w​erd de hele maand september primetime uitgezonden bij RTL 4, rond 19:50 uur voorafgaande aan Goede Tijden, Slechte Tijden. Één van de mooiste timeslots bij RTL 4 met een miljoenenpubliek. Om de positionering ‘gewoon de lekkerste supermarkt’ kracht bij te zetten, stonden de versproducten centraal.

In het format werd grotendeels gekookt met producten die bij EMTÉ in de aanbieding waren. Na het programma volgden een billboard en actiecommercial waarin deze producten werden gepromoot. De campagne best​ond naast het TV-programma uit billboards, brand pro­mo’s, commerciële tag-ons, online recepten en in store promotie. De recepten waren online terug te vinden op de sites EMTE.nl en rtl.nl/uiteigenkeuken.