Cases

Concentrate & Lenovo bundelen krachten in #Goodweirdwednesday

Cases

RTL’s online jongerenplatform Concentrate lanceerde speciaal voor Lenovo #Goodweirdwednesday. Zeven weken lang stond de woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze. Hiermee creërde Concentrate extra awareness voor de #Goodweird campagne van Lenovo onder de doelgroep 20-34 jaar. In de unieke #Goodweirdwednesday content werden de Lenovo Yoga-lijn producten op een natuurlijke manier geïntegreerd.

In ieder item draaiden Concentrate-vloggers Kaj, Monica, Bobbie en Thomas aan het #goodweirdwednesday rad om er achter te komen welke opdracht ze die week te wachten stond: de goodweird match. Elke good/weird uitkomst zorgde voor een ludieke actie en een hilarische video: van oudjes verwennen in een all inclusive resort tot illegaal kunst projecteren en live Mario Kart spelen.

Lenovo had in ieder item een aandeel via in program exposure met de Yoga 3 Pro (laptop) en de Yoga Tab 3 Pro (tablet). Daarnaast was het merk aanwezig via billboarding en in promo’s op de RTL-zenders. De video’s werden verspreid via Concentrate.nl, YouTube, social media (Twitter, Snapchat, Facebook en Instagram) en Lenovo’s owned media.