Van vandaag tot en met zondag 5 februari is het ‘De Week van de Hypotheek’, een unieke samenwerking tussen RTL Z en De Financiële Telegraaf (DFT). Beide merken creëren content rond het thema hypotheken, zoals tips om te besparen, financiering en de huizenmarkt.
Bij RTL Z verschijnen artikelen op de website en in de app. DFT publiceert diverse artikelen in print en op DFT.nl. Daarnaast wordt op donderdag 2 februari op RTLZ.nl vanaf 20.30 uur een online seminar georganiseerd over hypotheken, aankoop van een huis en hoe je zelf een hypotheek kunt afsluiten.
Samen bereiken RTL Z en DFT 72% van de financieel georiënteerde doelgroep* bij wie thema’s als ‘eigen woning’, ‘sparen’ en ‘beleggen’ sterk spelen. Hypotheek24.nl is partner in deze samenwerking en realiseert via de inzet van verschillende media een enorm bereik. De samenwerking tussen de twee uitgevers biedt nieuwe kansen voor adverteerders en voor de financieel bewuste consument.
Niek den Tex, Uitgever DFT: "DFT is al jaren een sterk financieel merk in print en digitaal. De samenwerking met RTL Z vergroot niet alleen het bereik, met aanvullende videocontent zetten we samen een nieuwe stap in het vertellen van verhalen en bereiken van de doelgroep."
Joris van Lierop, Uitgever RTL Nieuws: "RTL Z ontwikkelt zich als ‘business network’, hierbij passen samenwerkingsverbanden. DFT is een mooie partner om projecten als deze mee te realiseren. Hun bereik, know how en ondernemingszin passen goed bij de ambities van RTL Z."
Peter Ruys, directeur Hypotheek24.nl "Hypotheek24.nl is een game changer in hypotheekland. Door onze campagne te verbinden aan deze twee sterke merken ontstaat een hele krachtige combinatie die enerzijds goede exposure levert, maar ons anderzijds ook op een innovatieve manier mensen laat bereiken die zelf online een hypotheek willen regelen."
*Bron: Decision Makers Survey (DMS)