Zo vergroot 'Findio Voor Auto' haar naamsbekendheid onder mannen

Voor de naamsbekendheidcampagne van 'Findio voor Auto' zette Findio afgelopen jaar billboards in rondom de Grand Prix Formule 1-uitzendingen bij Ziggo Sport. Onderzoek van MeMo2 toont aan dat de naamsbekendheid van de kredietverstrekker significant steeg onder kijkers van de Grand Prix: van 2% (juni 2017) naar 11% (december 2017). Onder de totale groep mannen 25-54 jaar realiseerde de campagne meer dan een verdubbeling: van 2% naar 7%. En onder trouwe Formule 1-kijkers was de stijging van de naamsbekendheid nog hoger: van 4% naar 20%. Daarnaast waren respondenten positief over de sponsorfit.

Meer weten over de branded content mogelijkheden van bij Ziggo Sport? Neem contact op met Marc Nagelkerken via of 06-54 96 28 19. Voor meer info over het onderzoek neem je contact op met Research&Intelligence@rtl.nl.

Bron: MeMo2 Campaigntracker december 2017 – Findio – Billboards