De case van WE Fashion en GTST, waarin Nina Sanders een eigen collectie voor WE Fashion ontwierp die uiteindelijk echt in de winkels verkrijgbaar was, is onderscheiden met diverse vakprijzen.
TV-BEELDEN Marly van der Velden (Nina Sanders in GTST) werd door Janice verrast met de prijs voor Beste Branded Content Concept.
ADCN AWARDS In de categorie Advertising - Branded Content & Entertainment is de case onderscheiden met een bronzen lamp. In het juryrapport stond: "The fun of playing with the fine line between fiction & reality. Very smart to start the story for WE in a soap and finish it with the real collection in the WE stores. Also to use a ‘persona’ as an ambassador instead of a famous person as ambassador is refreshing."
CROSS MEDIA AWARDS In de categorie Cross Media Case van het Jaar heeft WE x Nina een gouden award gewonnen. De jury: "Dit crossmediale concept is perfect medium specifiek uitgewerkt en daarna ook nog eens in echt in de winkel verkrijgbaar, de fantasiewereld van TV met de echte wereld verbindend. Een super vernieuwend crossmediaal concept voor een merk met historie, relevant en tegelijk vernieuwend voor een breed publiek van miljoenen mensen, dus met échte impact."
En Goede Tijden, Slechte Tijden heeft gewonnen in de categorie Cross Media Merk van het Jaar. De jury: "De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium. Heel knap. Daarom de absolute en overduidelijke winnaar van deze categorie. De ingezonden case biedt een fantastische blend tussen realiteit en fictie, een unieke samensmelting waardoor beschikbaarheid van de WE collectie direct na de uitzending in de winkel de cirkel perfect rond maakt. Met grote voorsprong winnaar in deze categorie." Andere genomineerden waren Allerhande, Bright, Donald Duck en Libelle.
ESPRIX AWARDS WE x Nina won een Gouden Esprix in de categorie Retail en een Bronzen Esprix in de categorie Business to Consumer. De jury: "Knap doorgevoerde branded content in samenwerking met RTL4-programma Goede Tijden, Slechte Tijden, met een goede merkfit. Verfrissend in de categorie. Deze langlopende campagne is helemaal spot on in de doelgroep. De uitwerking is consequent en echt overal in doorgevoerd. De 'eigen' collectie is vernuftig verweven in het script van GTST. Ook zorgt de campagne voor een goede score op verkoop van de collectie en op de merkwaarde van We Fashion."