Het succes van het GTST Magazine

Afgelopen zomer is in samenwerking met Endemol Shine voor het eerst het GTST Magazine uitgegeven. De acteurs van het programma werkten intensief mee aan de inhoud waardoor fans ook tijdens de zomerstop hun portie GTST kregen. Van persoonlijke interviews en exclusieve GTST-weetjes tot een kijkje backstage op de set, alles kwam aan bod in de vier edities. Om te bepalen in hoeverre de inhoud van het blad aansloot bij de doelgroep is er onderzoek gedaan onder de abonnees.

De reacties op het magazine waren enorm positief. Dit zijn de belangrijkste take-outs:

  • GTST Magazine krijgt een 8,6 als rapportcijfer.
  • 90% zou het opnieuw kopen/abonnement opnemen.
  • 80% zou het aanbevelen.
  • Voor 79% sloot het aan bij de verwachtingen.
  • 88% geeft aan dat het blad bedoeld is voor iemand zoals zij.

Meer weten?

Voor meer informatie over dit onderzoek, neem contact op met de afdeling Research & Intelligence.

Voor meer informatie over adverteren rondom het merk GTST of bij het programma, neem contact op met één van onze accountmanagers via sales@rtl.nl.