CONCENTRATE

Concentrate is hét online platform voor de doelgroep 18-25 jaar. Maandag, woensdag en donderdag om 17.00 uur brengen Kaj, Bobbie, Thomas, Kaj, Holly Mae, Stefan en Nesim de vetste video's. Spraakmakende items die ook geregeld in het landelijke nieuws komen zijn o.a. The Blind Spot en de Leugentest. Iedere laatste donderdag van de maand om 19.00 uur zenden zij live uit.
De hosts hebben zelf de regie in handen. We zetten hun enorme fanbases met succes in om bereik te genereren voor het platform. Ook de fan-communities van RTL worden relevant ingezet.
Concentrate in het kort: • ruim 400.000 abonnees • Meerdere uploads per week • Iedere laatste donderdag van de maand live stream vanuit Amsterdam • Authentieke content, actueel en deelbaar • Broedplaats van Youtube creators, social influencers en new talent • Volledig in huis geproduceerd bij RTL • Samenwerking met andere content- en datapartners van RTL
VOORBEELDEN VAN CAMPAGNES Lenovo Concentrate introduceerde een tijdje terug #Goodweirdwednesday. Zeven weken lang staat woensdag in het teken van goede dingen doen op een verrassende en ludieke wijze. Hiermee creërt Concentrate extra awareness voor de #Goodweird campagne van Lenovo onder de doelgroep 20-34 jaar. In de unieke #Goodweirdwednesday content worden de Lenovo Yoga-lijn producten op een natuurlijke manier geïntegreerd. Lees meer
AXE Binnen Concentrate is #Style20 de onmisbare online gids voor elke man en biedt hem een lijst met 20 style essentials; van headphones tot tattoos en jeans. Concentrate-vlogger Thomas Cox is het gezicht van #Style20. Met de boodschap ‘laat zweet jouw stijl niet bepalen’ is AXE een natuurlijke partner en geloofwaardige ‘protector van het platform’.
Zoek je ook mogelijkheden voor een samenwerking? Neem contact op!